Adele slår rekord!




Många har hört hennes senaste singel Rolling in the deep som spelas överallt i europa och hennes skiva 21 som ligger i toppen på alla album listor nästan överallt.
Inte nog med det så har hon nu också slagit ett gamalt historiskt rekord på englandslistan!

Adele är nämligen den första att ha 2 låtar på topp 5 på singel listan och båda hennes skivor 19 och 21 på topp 5 på album listan sedan Beatles hade det 1964.

Hennes Rolling in the deep ligger på 4:e plats och efter ett magiskt framträdande på Brit Awards förra veckan så riktigt flög hennes nästa singel Someone like you upp 46 placeringar upp till plats 1!






Snälla lyssna på detta!
Vilken underbar röst denna människa har asså!
Jag själv ryser just nu när jag lyssnar på den!



Kommentarer
Postat av: amanda

aaaaah hennes röst asså. dör lite varje gång jag hör henne

2011-02-28 @ 22:58:50
URL: http://sistaskriet.blogg.se/
Postat av: carolina fäldtare

hej jag heter carolina och går in på din blogg 1000 gånger om dagen för att lyssna på låten.



mvh Carolina

2011-03-02 @ 22:28:24
URL: http://calorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0