Bouuwliiinjgg


Fröjdarn, dennisthemenece, hermm, suicide, nyckter, onyckter, däckad, pallekuling, newb, straaaaaaaajk, spääääääärr, var bara några av alla olika nicknames Abbe, Herman och jag hade under bowlingen i lördags.
Det byttes hej vilt när vi väntade på att spela.

Det gick hyffsat, inledde med att vinna första serien lite skapligt med 120-nånting poäng, var bara uppvärmning inför vad som komma skulle.

Vi sa att den som vann nästa serie skulle bli bjuden på mat sen. (bara tomma ord från dom andra två)
Dom spelade en låt med Orup i bowlinghallen "måndag-Fredag"...

(Men när måndag-fredag är förbi
Blir den lägenhet jag sitter i
Fylld utav minnen som tär och förstör
Jag kan inte städa mer än vad jag gör
Jag har matat katterna
Jag har rastat alla hundarna
Kan nån föreslå vad jag ska göra sen?
Låt timmarna ila så det kan bli måndag igen
)

...Så då började jag sjunga på en rad som sedan skulle bli ett vinnande nickname som ingen ens var i närheten av att kunna slå!
JAGHARMATATKATTERNA!!
Jag sjöng detta varje gång jag klev fram och skulle spränga käglorna.
Detta gjorde så att storvinnsten var min och fick även ett nytt personligt rekord.
181 poäng på en serie!


Nu ska jag föralltid sjunga på denna när det står bowling på schemat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0