i'll be back!


Yes! efter en helgpaus så är jag tillbaka. Eller igentligen orkar jag inte men vafan. något ska man la kanske hitta på att skriva om.
När skrev jag senast?:S i torsdags.. aafan.
Vad har hänt under helgen då?

Jag har klätt mig snyggt som fan för att visa upp mig lite för folk. Med det menas att jag spenderade både fredag och lördagkväll i lagmanshallen.
Fotbollscup fast var mer intressant att snacka med folket runt omkring sig än att se fotbollen.
Tvättade även Walter kofångare! Sjukt het blev han.. dock blir han väl lika skitig snart igen när man måste åka till jobbet i veckan.

Sitter hos min superpingla förtillfället, hon är i mantorp och kickar lite fotboll. Längtar tills hon kommer tillbaka då ska jag dra täcket över mig och sova stenhårt. Har varit dödligt trött idag på jobbet, även fast man borde va utvilad från helgen. Kanske börjar bli sjuk.. Det vill jag verkligen inte till kommande helg. Då blir det partaj.

Tjarrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0