Livet har sina goda stunder!



Där fick McDonalds till det!

Inte direkt donken jag syftar på just nu.

Jag sitter i mitt fönster, (för dom som inte vet, ett stort fönster med feeet fönsterbänk, har skrivbordet under också, så bra med plats att sitta i) solen steker på, den håller på att gå ner, klarblå himel, oskars nya låt på repeat, lugnt skönt varmt. Lägg också till att jag sitter och äter dammsugare som jag köpte av elin igår då hon säljer massor från skolan. LUGNT, SKÖNT, VARMT OCH SMASKIGT! haha

Har en trevlig tur med Anton, Abbe och Sebbe till lkpg i bagaget med. Kom nyligen hem. Vi strosa runt och käkade på Texas Longhorn.
Snart kommer min blomma hem och vi firar valentines day lite i förskott. (hur kul på måndag liksom?)

Tror låten har spelats 5 gånger nu medans jag skrivit det här. haha segis. den är 3 min så asså typ 15 min. Sikket snille man är! "Den där grabben har huvudet på spiken" brukar dom säga när dom ser mig! (när jag menar "dom" så är det mina små tomtar som bor inne på vinden)
Där gick låten en gång till.. Nog tjatat om den.

Fan dom måste ha det ganska kallt där uppe på vinden, är ju kallt som fan ute så kan inte va mer än 10 grader på vinden. Ska nog gå upp med lite kaffe och dammsugare sen en varm filt till dom. Det är ju ändå alla hjärtans dag snart, då ska man tänka på och ta hand om dom man älskar och håller nära!

Nu går solen förbi det jäkla höghuset, då vart det inte riktigt samma stämning. DAMN YOU HÖGHUS!

Färdig snackat nu.
Ha en trevlig dag allihopa :) Önskar er all lycka i världen!






Mina jävla stalkers. Aldrig ska man få va riktigt ifred ändå....
När solen gick in bakom huset kom dom fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0