Mitt namn är mycket och jag vill ha mer.


Nyss hemkommen från en trååååååååååååååååååkig bilfärd.
massa massa snö på vägarna så får ligga i 80-90 på E4an. Var stopp i cirkus en halvtimme när jag skulle hem. Annars så ser man ju knappt ett skit. Aja ingen bryr sig typ.

Står här i köket, steker ägg som i vanlig ordning. Eller inte så jätte vanlig, läste på äggkartongen och dom går ut nästa vecka och vi hade bara tagit 5 av 20 st. Så blir till att äta ägg i  helgen höh.
ÄGGPARTY HOS MIG IMORN KL 2000! HÖRS OCH SYNS DÅÅRÅ.




Drog även av mitt favorit armband nyss :((((((( (asledsen fan). Skulle ta av mig skjortan och bara tjoff tjoff.. Flög kulor över fucking allt.. Bajs och kiss. Får la göra något annat av det som är kvar av det.



Okej.. så många kulor var det fan inte haha.. Överdrev en smula kanske..

Fan bränner ägget!!




Resultatet efter dages haircut!
Mutcho grande bravo! eller nåt. Super nöjd som vanligt iaf.
(sne tumme)


Förövrigt så funkar inte kameran på min mobil?? En ny iphone som jag köpte för någon månad sedan? What's up with that?


över och ut

Kommentarer
Postat av: JZ

inte för att jag är något proffs på sånt här men... du kanske behöver uppdatera din iphone? :)

2011-02-11 @ 14:00:39
URL: http://jzonair.blogg.se/
Postat av: sofia

haha jag skrattade åt mycket i det här, allt lät så woligt

2011-02-11 @ 17:03:51
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0