Owls






Tänkte skriva detta igår, men hade då inte tid.
Jag prioriterar inte denna blogg direkt jätte högt. Och har inte så mycket tid på dagarna att sitta vid datorn och skriva.
Jobbar 7-4 varje dag (inte helger då) har då ingen tillgång till dator. Hem sen och åka direkt och träna. Hemma igen runt 6, laga mat, duscha sen om man nu ger sig ut på något äventyr (menas med att träffa elin).
Så får passa på att skriva lite som nu när jag sitter och äter, dock blir maten kall och det är inte speciellt gott haha.

Men men!! Nu till det jag tänkte skriva igår!



CARL NORÉN SLÄPPTE IGÅR UT SIN FÖRSTA SOLO PLATTA!
11 låtar med bla hittarna "The Anger" och "Going out tonight"
Skivan heter som ni ser på bilden "Owls"
Jag sitter och lyssnar igenom den just nu. Inte hunnit lyssna på alla än, men hittat några riktiga gobitar förutom dom två första singlarna!








Kom ihåg vart du såg det här först!


The one and only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0