SKIT I DET JAG SA OM VERONICA MAGGIO!!!



Ja att det skulle va 2011 års bästa låt!


Nytt från sveriges bästa!



Oskar Linnros la igår ut denna "nygamla" låt. Jag har hört den en gång innan då jag var och kollade på han i november förra året.
Det är musiken till ulla och åke, fast med text till! Han släpper låten med samma namn som hans helt fenomenala album som snart sålt platina!

Så här skrev han i ett brev på sin hemsida igår om vad som händer framöver:

"Var e Oskar?" LIVE
"I sommar vill jag hänga! Däremot har jag tackat nej till att göra en massiv vårturné. Det har två orsaker:

1. Jag är född i studion och begravs gärna där. Svenska artister borde ägna mer tid vid pennan istället för att åka landet runt och tjata ut samma gamla show i två år.

2. Jag vill göra en oförglömlig sommarturné i ny kostym. Då behövs våren för att sy den."

 

Och varför han inte har gjort några videos:

"Spotify killed the video star" VIDEOS
Som många påpekat har jag inte gjort några videos. Anledningen är svinenkel - jag har inte sett någon video framför mig och jag vägrar låta andra bestämma hur mitt universum ser ut. Tidigare har jag ofta fått videoidén samtidigt som jag skrivit låten. Så i framtiden ska jag göra videon först och sen skriva låten. Hoho."




Fast Maggios kommer gå bättre, det är jag säker på!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0