Bara för att jag vill va cool för en dag



Ska nog börja med ett litet påhitt när jag har tråkigt (och dåligt med kommentarer)

Att ta en "känd" låttext och ösa in en bit av den i google translate, så får ni gissa vilken det är. HUR KUUUL ÄÄ DÄÄ?

Kommer va dötrist redan om en vecka....

FUSKA FAN INTE DÅ! Då blire smisk kan jag lova.

Nå. Vilken låt är detta?

Rated a bottle in the head, remained anesthetized in the ER
Been dead in minutes, the whole soul was broken
Been chased by the cops, been lost in the depths
I have been groping in the dark, but in you I saw the light
And for you, I pretended to, and concealed my tears
With you I become less, as the old man in the box
I refuse to see, you fail me always
I dig my grave for you, I am a soldier for you

I took a bullet for you, and got a little back
For you I will, do it a thousand times
I have given you everything, and I have nothing left
For you I will do it a thousand times
A thousand times over



AH? AH? AH?!!!! Kan ni? ;)

Annars är ni retards allihopa. Hela jävla högen.
Sämst!



Kommentarer
Postat av: Anonym

MEH, gubben i lådan....

ta nåt svårt iställllleeeee

2011-01-18 @ 22:18:02
Postat av: Sanne

Jag vet jag vet jag veeeet, göbben i löddan äre ju!

2011-01-18 @ 22:25:57
Postat av: sofia

mehh satten på första ju, kom igen dennis!

2011-01-19 @ 20:24:02
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: clinio

I gave you a cruuuumb and got a sandwich in retuuurn

2011-01-19 @ 22:35:59
URL: http://calorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0