Brick by boring brick

Lyssna och njut.





Letar lägenheter i mjölby. Bor ju just nu med en av mina bästa vänner, men vi måste tyvärr flytta.

Det är svårt. Jag vill inte ha nån tråkig vanlig jävla lägenhet heller, så tråkigt att va så "svensson" haha.
Ne jag vet inte vad jag pratar om, är kanske inte den bästa när det gäller att uttrycka sig i text.

Jag vill ha en gammal, eller udda lägenhet, där man kan göra om lite hur man vill i. Jag vill ha en/flera tegelväggar i mitt vardagsrum, mörk brunt och vitt. Ni som ser på Gossip Girl vet ju hur Dan Humphreys lägenhet ser ut haha. Typ så vill jag ha det!

Såg att en lägenhet är ledig över nyfiket i mjölby, det verkar mysigt att bo där. Men alldeles för dyr.

Så äre så äre määäeet, det blir aldrig riktigt någonsin som man tänkt sig va?






Kommentarer
Postat av: amanda

jag ska flytta till brooklyn och köpa hans lägenhet <3

2011-01-18 @ 10:21:34
URL: http://sistaskriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0