Får man blogga från jobbet?

Ja får man verkligen det? Varför inte? Jag har ju rast, käkar en sketen svettig ostmacka. Haha fick en bild i huvudet av min macka som springer på ett löpband, inte så kul kanske ändå... Igår var nog en av dom skönaste dagarna på länge! SNÖN SMÄLTE!! Jag och Elin tog oss en lång promenad. I nästan 2 timmar, gick en bit runt stan, tog en genväg genom skogen, hade snöbollskrig och det var allmänt skönt ute! Hade ingen jacka och kände våren! (dock två tjocktröjor och långkalsonger) men när man kan gå ut utan jackan är det vår! Idag blir det att uppdatera det där ruffset på hjässan. Kommer bli skönt like hell! Dags för jobb igen. Hörs vi sen? Btw så skrev jag fel angående P3 guld, det är på lördag, inte fredag som jag på något sätt fått för mig.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Fasen vad allt blev ihoptryckt! Använde ju returknappen många gånger:(

2011-01-17 @ 09:47:52
URL: http://deekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0