Helgen


Har ju totalmissat att uppdatera i helgen.

I fredags efter jobbet kom man hem lite sliten och dan. Åkte för att förbättra brännan lite om jag inte minns fel. Abbe kom och for 100 gånger ut och in hemma hos oss.
Vi köpte oss lite flöt och sedan bar det vidarre till dacke för att spana in David när han latjade lite boll.

Var la trevligt så att säga. Höll på att somna så jag och abbe drog oss tillbaka hem en sväng för att sedan bege oss på lite partaj! Martin som hade inflyttningfest i gråbo. Mycket mycket trevligt!
Träffade många härliga människor man inte sett på länge.
Allmänt trevligt. Gick sedan genom hela stan kändes det som för att tillbringa natten at my baby!

Lördag lördag lördag. Minns inte så mycket. Var iaf hos elin hela dagen tror jag. Aa det var jag! Hemma en sväng för lite uppfräschning och FIFA!
And then there was the P3 guld galan. Lite tråkig faktiskt, fast ändå bra framträdanden, Oskar Linnros fo sho och galans drottning som nästan tog hem allt hon var nominerad i, Robyn. Värt att kolla in hennes framträdande (Here)

Söndag. Jag och Elin skulle ut och löpa. Usch ja nu tror ni att vi var hurtiga.
Nejnej. jag har så dålig kondis så det blev inte långt hah, gick en sväng istället. Skönt!
Hem laga mat och så såg vi på två filmer och flöööta så att den där prommenaden hjälpte nog inget.

Vi såg på Happythankyoumoreplease eller som den heter på svenska Kärlek i New York. Och sedan på Bröderna Karlsson.


Min helg = Whoho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0