Hur patetisk?

Hur patetisk känner man säg när man sitter hemma onyckter ensam....



Jag klarar iaf att skriva. (fan skrev skirva först aja...)

Sitter och kollar på live spelningar med Kings Of Leon på das youtube som troligtvis alla känner till va? P&L 2011 JAG BARA MÅSTE DIT!

kommer inte riktigt ihåg varför jag skulle skriva ett inlägg om det här... låg i soffan förut och bara tänkte " det här måste jag skriva om" vad det nu va ja...

Pickup Truck.. Har ni hört den? Asså usch.. har la kanske max 3 pers som har kollat igenom denna blogg idag under min "premiär dag" haha, och det ända jag lagt upp och skrivit om är musik.. Jaa musik är fan mitt liv, en drog som jag är helt beroende av! vill nästan ha musik runt mig hela tiden!
på morgonen sätter jag på spotify i mobilen direkt, fixa lite. ut i bilen, P3. jobbet P3 och spotify. hem i bilen just nu Kanye West. In, dra på musik igen..  så är det.






men ta en lyssning på Pickup Truck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0