Stena vad?

Är förtillfället i Vadstena och jobbar.
Jag har vart så sjukt lite inne i Vadstena måste jag lova att säga, det är ju fan mysigt inne på torgen och bland alla gamla kåkar.
Det var så länge sen jag var där inne senast, måste vart på mellanstadiet eller när det var när man gick in på slottet och sånt där i skolan. Annars har jag knappt vart inne i själva stan by day.

Får bli mer av det i sommar.

Jag gillar verkligen dom gamla huset och alla lägenheter som finns ihoptryckta lite här och var. Jag vill bo i ett gammalt hus.
Eller jag gör ju det nu hahah. Men ska ju strax flytta.



Här i krokarna vid stora torget är vi och finar till några lägenheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0