vi drog från stan i hundranitti, mot en popfestival

Sitter i min ensamhet i världens största lägenhet? Haha Lätt mjölbys iaf!

Får i mig lite alkohol, why supa själv? Äsch det är fredag ju! då får man väl det?
Lätt every day of the week tillomed.
Lyssnar på lite gamla Uggla låtar, just nu skandal bjotis (det är inte kärlek, det är kramp) eller nej, nu byttes det! Centrumhets för the vinn!
Fan vilken sommar feeling man får när man lyssnar på den, sitter här i bara linne (byxor med förståss) och skakar lite och inser precis att jag borde hämta en tröja till.

Magnus Uggla... Hans äldre låtar måste man ju bara älska! Drar på Sommartid och får sånna bilder framför mig! Aee måste byta nu fan, kommer ju inte klara av att titta ut genom fönstret sen annars...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0