Weekend


Har varit väldigt dåligt uppdaterande här under helgen.
Men skyller på min dator då den inte riktigt viljat göra så som jag ville att den skulle. Har dampat lite så jag har inte brytt mig om att försöka få igång den mer.
Men testade nu och det lyckades! WOOOOO....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....HOOOOOOOOOOOO KUL VA?:D

(no one cares)
Ne statistiken har ju inte vart så hög direkt (runt 3 pers) i helgen så ingen bryr sig väl om vad jag skriver ändå.

I fredags så vart det en öl eller två eller tre. Albin, Simon, Jeppe och Herman gjorde mig sällskap och vi drog igång Nightmare on elm street.
Kul att man ville inte somna efter det haha.
(för dom som inte vet så hanlar filmen om Freddy Krueger som dödar folk i deras drömmar och då dör dom även på riktigt.)
Grabbarna drog strax efter filmen och jag satt uppe själv några timmar till. Anton (my roommate) var icke hemma. Slocknade väl efter lite family guy runt en halv 4. 1,5 timmar till och jag hade dygnat! Känner mig som ung igen!




One-Two: Freddy's coming for you
Three-Four: Better lock your doors
Five-Six: Grab a crucifix
Seven-Eight: Gonna stay up late
Nine-Ten: Never sleep again.....


Läskigt!


Lördag, Saturday, Samstag, Sabato. Lördag asså!
Blev städa städa städa städa! storstädning wooho hah. Blev rent japp japp jaaaapp.
drog till ellan pellan. beställde Chi food! gött götti göttt muuums vare. Såg en liten bit av 500 days of summer (elin hade däckat för läääänge sen) så jag vart sjukt sugen på att se den igen!
VISST ÄR DEN BRA!?! Aaa det varen. Så var nere på hemmakväll nyss och hyrde den (idag äre måndag az)






Söndag var slapp Hejrå!










D.E
D.E
D.E
D.E
D.E
D.E
D.E
D.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0