-Kan du vissla Dennis? -Javisst kan jag det!!



Jag har kommit på en sak jag gör på jobbet hela tiden.
Vet inte om dom jag jobbar med har märkt det men vid varje låt som spelas på radion (som jag kan, oftast alla asså) så visslar jag med i början.
Jag gör det av ren reflex och när jag kommer på att jag gör det så tänker jag bara vafan igen?!? och fortsätter om den är bra!

Dock så finns ett undantag!!
Oskar Linnros - Genom eld
Jag tycker den är den bästa svenska låt gjord någonsin så den vill jag inte förstöra introt på genom att vissla.. Jag får rysningar istället och blundar och sjunger med tyst i mitt huvud.








Älskar att vissla med muschen, man får in så mysigt gott hår i munnen efteråt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0