Jag är lätt tuffast i världen!


Alla har vi väl varit med om att man går/åker ute på stan med en låt i öronen då man känner sig så jävla sjukt tuff!

En sådan låt när man känner sig så jävla cool och snygg då allas blickar vänds mot dig men du går där med blicken fäst framåt och ignorerar alla.

En sådan låt du får värsta kicken av och du känner dig som kung över världen.

En sådan låt som du drömmer dig bort när du hör. Drömmer om att du lever farligt, är efterlyst och du är ute hela nätterna och är i slagsmål (som du självklart alltid vinner för du är grymmast)

En sådan låt som dj'n sätter på när du går ensam in sent på en nästan tom bar.

Jag har hittat en sådan låt!
Känns som man får värsta kraften när jag hör den.

Ain't it fun when you're always on the run
Ain't it fun when you're friends despise what you become.
Ain't it fun when you get so high, well that you, you just can't come.
Ain't it fun when you know that you gonna die young,







Detta är min "jag äger världen" låt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0