Jävlar du!

Skapligt dåligt uppdaterat på sistone va?
Ja men gudars..
helvete fan.
så får det ju inte gå.
Hahah men har faktiskt försökt blogga... Dock fastnat men minecraft innan! Världens fulaste men roligaste spel hah..



Nog om det.
Var och klippte mig i onsdags. Asså för två dagar sedan för dom som inte vet vilken dag det är på veckan.
Klipper mig alltid hos samma frisör som jag gjort sedan jag var liten.. Eller ganska mycket mindre iaf.
Carro kan nog klippa mig i sömnen skulle jag tro.
Hon åker till dublin nästa vecka och jag till tandådalen veckan efter det. Vi slog ett litet vad med varandra att vi skulle se vem som blev fullast. Haha får spela in nånting sedan visa upp det nästa gång jag ska klippa mig. Om man nu vaknade upp från den fyllan förståss... Nee barn! drick med måtta!



Nu direkt efter besöket hos frisören ser mitt hår sjukt likt hans på reklamen! haha And i fucking like it!
Det är så mörkt här inne nu. Annars hade jag kanske kunnat tagit en bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0